Tràiler oficial d'Evangelion 3.0

El tràiler oficial d'Evangelion 3.0 You Can (Not) Redo fa un parell de dies que ha vist la llum. Em fa l'efecte que l'animació d'aquesta pel·lícula serà bestial (el cap de director d'animació és ni més ni menys que en Takeshi Honda, i l'acompanya també en Inoue Toshiyuki de director), i tinc ganes també de saber com es desenvolupa la història, que varia de l'anime de televisió, com sabreu.


No he comentat gaire els animes d'aquesta temporada, però suposo que endevinareu que, com bon fanboy de Kyoani, estic mirant Chuunibyou demo koi ga shitai!. A veure si m'animo i faig una ullada a altres sèries. Vaig començar amb Magi, i un parell més, però no n'he avançat gaire.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!