Us poso al dia. Bon dia tinguin vostès!

Culleres! Tant fa de l'última entrada que vaig escriure? Sento haver-us tingut abandonats. Em sap greu.

Doncs des del novembre han passat moltes coses. Per posar-vos una mica al dia: el Projecte OVA està congelat. No, no vull dir que s'ha glaçat de fred, vull dir que està apartat indefinidament, fins que trobi la gent necessària per poder fer un anime amb cara i ulls. No us talleu: si sou animadors o il·lustradors i us agradaria participar en un anime, poseu-vos en contacte amb mi. Al meu perfil teniu dades de contacte.

De tota manera, no paro quiet. Porto diferents projectes entre mans, un d'ells és un nou web de notícies d'anime, manga, etc. Recordeu que jo i un amic vam fundar Animesque.cat? Doncs com que tampoc rebíem gaires visites però continuem estant interessats en fer una cosa semblant, aquest cop hem fet Animesque.com. Ens hem canviat a la llengua internacional a veure si captem visites i ens podem guanyar uns calerons informant sobre el que ens agrada. Per si algú llegeix el dia que es publica aquesta entrada, el web està disponible, però encara no està oficialment obert. Possiblement aquesta setmana s'acabaran de retocar diferents coses i estarà enllestit per presentar-ho de cara al públic aviat.

A banda d'això, tinc diferents idees per un curt (de vídeo), la intenció de fer un manga amb el soci, i tinc emparaulat un nou projecte d'animació (no-anime) amb un conegut. A veure com evoluciona la cosa. Estic molt il·lusionat amb tot, sincerament, i espero poder-ho tirar endavant.

Per cert, aviat farà gairebé un any que vaig obrir el bloc.

I sobre anime... estic molt emocionat. Tinc ganes que comenci la nova temporada de primavera (Hyoukaaaaaa!!!キタ━━━━(゚∀゚)━━━━ッ!!). Ens espera una formosa temporada, eh? De debó. Feia temps que no veia una primavera tan ben parida. A can Kyoto Animation continuen sent uns cracs, i l'estudi Trigger de l'Imaishi parla de fer un anime original tan aviat com pugui (amb en Yoshinari i antics treballadors de Gainax), imagineu.

No em vull enrotllar gaire més, així que de moment ho deixo aquí. Intentaré ser més constant amb les properes publicacions, ho prometo.

Cuideu-vos! Fins aviat!

Comentaris

  1. M'alegro que vagin surtin idees i projectes! Tant de bo puguem veure al Projecte OVA, però crec que haurem d'esperar una mica... llàstima que no tingui coneixements d'Il·lustrador, sinó m'apuntava al carro!

    La pàgina web l'he vist molt bé, llàstima que el mercat d'Anime català sigui tant petit que impossibiliti poder fer un site íntegrament en català. Sóc conscient que segurament hi esteu treballant, però el que no m'ha agradat del site-web és que la barra lateral esquerra desaparegui quan obres algun apartat, penso que seria millor conservar-la per no haver d'anar endarrere cada moment.

    Ànims i Sort!

    ResponElimina
  2. Gràcies pel missatge, animepuntcat.

    Doncs sí, espero poder fer el projecte OVA algun dia i no trigar gaire, però fer un anime amb cara i ulls com el que volia fer porta feina, i fer-ho sol és difícil.

    Moltes gràcies pel suggeriment. Ho tindrem en compte. Encara que la barra lateral no diria que sigui essencial per navegar, ja que són fitxes de sèries i comentaris que no s'actualitzen sovint i per tant no cal mirar tant. De tota manera, mirarem a veure que podem fer. Me n'alegro que t'hagi agradat.

    Una salutació!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!