Per què Kyoto Animation és el meu estudi d'animació preferit

Coneixeu algú que sempre parli del que li agrada i poc a poc sou vosaltres els qui comenceu a agradar aquesta afició? Amb Kyoto Animation (Kyoani pels amics) em passa una cosa semblant. A mi ja m'agrada l'animació, però és que cada cop que veig quelcom animat per ells m'agafen unes ganes molt grans d'animar i em recorda quant m'agrada, l'animació.

Aquest és el nou anunci de l'empresa que han retransmès avui diumenge.


Bàsicament ensenya el procés per on passa qualsevol obra d'animació. Comença amb uns germans que surten de l'storyboard, passen pel procés d'esbós, neteja, color, edició i finalment surten a saludar-nos.

La màgia, o la cosa especial que té Kyoto Animation és que es nota que estimen el que fan, i animen tan bé com poden petits detalls que passen desapercebut per la majoria dels espectadors, i que altres estudis ni es molestarien per animar. Simplement, em sembla que es troben a la seva època daurada com a estudi i espero que això duri uns quants anys més.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!