No puc aguantar més, us ho he d'explicar: estic preparant un anime!

La veritat és que no sé quantes persones seguiran el que he de dir mitjançant aquest bloc, però tenint en compte que el rècord de visites ronda les 10 persones, que és un bloc en català i que parlo de temes "underground", m'alleuja saber que aquest post tampoc el llegirà gaire gent. Més que res perquè la meva intenció està lluny d'intentar crear cap mena de hype, ara per ara.

Doncs sí, estic preparant un anime. Noteu, si us plau, el verb "preparant", com no he fet servir "fent" ni "animant", ja que es tracta d'un projecte que de moment no està ni en fase de pre-producció. Es troba merament en fase de desenvolupament. Això que vol dir? Doncs que hi ha una idea, hi ha un argument i hi ha recursos, però encara no hi ha cap guió escrit ni res per ensenyar-vos.

Bàsicament puc donar gràcies a la crisi i a Catalunya. A la crisi per forçar-me a creure que ara és el moment idoni per intentar fer el que sempre he volgut fer, i a Catalunya per marginar el sector de l'animació i treure'm la competència del mig.
No és que cregui que em guanyaré la vida fent el que avui us estic parlant, però si tot anés bé penso que podria funcionar i em podria portar a fer treballs semblants.

D'aquesta manera, em complau presentar-vos: Projecte OVA, un OVA (Original Video Animation) de 3 a 6 capítols (encara per definir) dirigit, animat, i produït per un servidor en llengua catalana.

Si tot va bé, aquest mateix any podreu veure el primer capítol.

Aprofito per fer un crit i demanar a dibuixants i animadors que vulguin participar en aquest projecte a comentar en aquesta entrada. No se us pagarà res en un principi, ja que em vull centrar en aquest primer capítol pilot, però si tingués sortida i es fessin la resta de capítols, es farien amb la intenció de treure'n un profit comercial.

A la resta us demano paciència i credibilitat, ja que la meva intenció és fer el primer anime català. Suposo que no cal dir que us mantindré informats.

Comentaris

  1. (O.O) Parece interesante, a ver si sale adelante y nos enseñas algo pronto.

    Un saludo y suerte ;)

    PD: Si, yo sigo tu blog desde hace tiempo (aunque sea la 1a vez que comento). :D

    ResponElimina
  2. Gràcies.

    Si coneixes algú que estigui interessat en participar-hi endavant. :3

    ResponElimina
  3. Molt interessant!
    Ja diràs quelcom un cop ho tinguis enllestit! :-D

    No sóc dibuixant, però he estudiat i tinc coneixements de Màrqueting, Branding, Publicitat i RRPP, així que si necessitessis un cop de mà en aquests temes amb molt de gust ajudaria en aquest projecte.

    Salutacions!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies. Ho tindré present.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!