El festival de Sitges serà inaugurat per 'EVA'

Normalment, el Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya (també anomenat Festival de Sitges) m'interessa principalment pels films d'animació que pugui tenir. Aquest any, però, m'ha sorprès gratament que el festival sigui inaugurat per la pel·lícula catalana EVA.


El tràiler encara no dóna gaire detalls, però visualment fa molt bona pinta. De fet, segur que no vaig ser l'únic que va pensar "Coi, això és català i està rodat en català? No pot ser". Doncs sí, és una pel·lícula bàsicament catalana rodada en català. I em sorprèn pel fet que finalment algú d'aquí aposti per narrar una història de ciència ficció, i no un drama o una història de la guerra civil espanyola, tot i que Pa Negre i Herois siguin dos films molt ben parits.

Així que del 6 al 16 d'octubre segurament m'hi passi, pel festival. Aquesta pel·lícula s'ha de veure sí o sí, òbviament en versió original.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!