Heu fet tornar Bola de Drac. Enhorabona.

3XL compleix la seva paraula i Bola de Drac torna aquesta tardor. Estic molt content. I suposo que com jo, un parell o tres de generacions també ho estaran.

Quan portava el web d'Animesque.cat vaig gravar la presentació que va fer el canal al XVI Saló del Manga, i a la tanda de preguntes la primera que va sortir va ser "torna Bola de Drac al 3XL?". L'editor del canal va explicar aleshores quin era el pla, i avui es contesta la pregunta: sí, torna Bola de Drac.




Si tot va com es va preveure, entre setmana tindrem Bola de Drac i els caps de setmana Bola de Drac Kai.

M'agradaria acabar de gravar i penjar la versió en català que vaig fer de l'opening de Dragon Ball Kai, a veure si ho faig aviat.

Tot i que celebro la tornada de Bola de Drac a la televisió catalana, continuo demanant nous animes de qualitat. Està bé que feu tornar sèries antigues mítiques, però el mercat vol animes nous. Voleu una petita llista d'animes bons que mereixen un doblatge en català?

  • Suzumiya Haruhi no yuutsu (ambdues temporades i pel·licula)
  • Dennou Coil
  • Eden of the east (sèrie i pel·lícules)
  • K-On! (dues temporades i la pel·lícula que s'estrena aviat al Japó)
  • Tengen Toppa Gurren Lagann (sèrie i pel·lícules)
  • Kannagi
  • ToraDora!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!