Procés d'un dibuix

Em costa molt acabar dibuixos. Sóc poc pacient i constant, però intento fer-ho bé de tant en tant. Em sembla que des que tinc tableta gràfica (ja fa uns 3 anys) que no he fet cap il·lustració digna per ordinador. No m'acabo de sentir tan còmode com quan dibuixo a mà, i els dibuixos que tinc penjats a la meva habitació ho confirmen: tots dos els he dibuixat a mà.

Aquesta vegada volia provar fer un dibuix a llàpis i pintar-ho per ordinador i me n'he sortit. He fet una foto per a que veieu l'esbós inicial, el dibuix a net, i el producte final, que l'he anat a imprimir aquest matí. Els personatges els vaig inventar mentre dibuixava, i m'agrada veure les influències del meu subconscient. A l'esquerra podeu veure una noia purament influenciada per Ah! Megamisama (i el vestit de la d'Occult Gakuin, a la dreta una mena de Gun Smith Cats es barreja amb Sora no wo to, i, finalment, el noi protagonista del mig que em recorda a un Kaneda d'Akira (encara que també m'han dit que té un aire de Shinji d'Evangelion).

Sobre la tècnica, m'ha agradat molt fer la línia en llàpis i el color per ordinador i l'acabat d'aquest. A veure si aquesta setmana vinent puc fer-me amb una taula de llum i deixar de calcar a la finestra de la cuina.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!