"Nichijou" capítol 0 VS "K-On!!" capítol 27

Volia obrir un post afalagant només l'estrena de Nichijou, però com que Kyoani va estrenar fa no res un capítol nou de K-On!! també l'incloc al sac, i així segueixo el mètode del meu contacte de Twitter Austríac preferit.

 

La meva sorpresa clara ha sigut Nichijou. Mai havia llegit el manga, així que aquest OAD és el meu primer contacte amb la sèrie. La sorpresa no ha sigut la qualitat de l'animació ni l'estil gràfic d'aquesta, ja tinc experiència suficient per saber que quan Kyoto Animation es posa les piles fa obres d'art, i aquest capítol tenia un nivell més alt del necessari. Mes aviat, m'ha sorprès com de divertit i entretingut era.

No vull entrar en un anàlisi més profund i debatre el concepte de moe i similars, ja que em sembla que no cal. Només dir que no es pot comparar a res que hagi fet l'estudi fins aleshores. De fet, la narració dels primers tres minuts m'ha recordat a Evangelion, així que res a veure, ni amb Lucky Star ni amb Haruhi ni K-On! (tot i que m'agraden tots tres).

Ah... K-On!!. Sincerament, penso que aquest capítol 27 no calia. I dir que no calia es igual a dir que era un capítol "extra", senzillament això. La planificació d'un viatge no es tan divertida com l'execució d'aquest (exemple més clar: quart capítol de la segona temporada). Les escenes de comèdia no compensen els 23 minuts de diàleg de nenes de 17 anys parlant d'un suposat viatge que no veurem. Dient-ho clarament, se m'ha fet llarg.

Comentaris

  1. Doncs a mi se'm van fer llargs els dos. Del de K-ON! penso exactament el mateix, no calia per res un capítol per veure com preparen un viatge. Tret de veure la Yui com intenta parlar anglès, poca cosa més se salva XD

    Nichijou també em va decebre una mica. Em va recordar als primers capítols de Lucky Star que eren una mica fluixos. Espero que com aquesta acabi millorant molt.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Recuperem l'anime a Televisió de Catalunya!

Tenim força!